Tekst roku.

Machina bloguroku ruszyła, moja ściana na fejsie jest cała seledynowa – dobrze chociaż, że kolorek ładny, skoro z nazwą tak im nie wyszło („Gala Twórców”?! Siriusli?). W tym roku, było nie było o 12 miesięcy mądrzejsza, nigdzie się nie pcham, ale – gdybyście mieli za dużo kasy albo w losowaniu wyszedł Wam Charytatywny Piątek w tym tygodniu albo właśnie mieliście ochotę, tylko nie wiecie na kogo – chciałam zachęcić Was do głosowania pod numerem 7124 na trzy laski:

  • na boską w kategorii publicystyka (D11234) – bo ją lubię, no i ktoś na tym świecie pełnym mi podobnych relatywizujących lewarów musi być zaangażowany;
  • na matkęjedyną w kategorii video roku (V11124) – bo jest specyficzna w sposób, z którym mi bardzo po drodze, no i miała już tekst roku, to by było do kompletu, a choć niepierdol mnie akurat śmieszy średnio, doceniam profesjonalizm, z jakim jest zrobiony;
  • absolutnie koniecznie bezwzględnie bezwarunkowo na kaczkę, która biedna z braku kategorii blog stulecia startuje na tekst roku (T11283) – bo trzeba. I już.

Przy okazji przejrzałam teesemowe posty puszczone w 2015 roku. Lubię je, wiecie? Nie wszystkie tak samo, of korz, ale jednak lubię. Poniżej te, które chyba najbardziej (kolejność przypadkowa):

Rzadko Was o coś pytam, okazja dobra jak każda – utkwiło Wam w głowie coś z TSM w zeszłym roku? Zahaczyłam Was czymś na chwilę? Może zakładnikami ścierkowymi, kanarkiem, dziegciem, czymś na fejsie? Czym?

Głosować można pod numerem. Dochód z esemesów zostanie przeznaczony. Ogłoszenie wyników nastąpi.

TSM

4 uwagi do wpisu “Tekst roku.

  1. „Być matką w teorii i w praktyce”
    Od tego tekstu zaczęłam, a skończyłam na wyczytaniu wszystkich Twoich literek. Codziennie sprawdzam, czy nie ma więcej do pożarcia (w fejsbukowe przypominajki nie wierzę :P)

Skomentuj

