Grudzień.

Rok temu, kiedy Was tu było jeszcze mniej znacznie, a ja miałam zdecydowanie więcej do powiedzenia, ostrzegałam, że jestem niepoprawnie bożonarodzeniowa, do wyheftania cynamonowa, obrzydliwie uroczysta, cukierkowo rodzinna, rzewnie sentymentalna (cytowanie siebie rulez, c’nie?;>). Nic się od tamtej pory nie zmieniło, poza tym, że do ogólnej niestrawności dodaję w tym roku wyjątkowe namaszczenie, bowiem Wilia całorodzinna pierwszy raz ma opuścić bezpieczne przyczółki i z rozmachem wpłynąć w zachodnie skrzydło naszej pięćdziesięciometrowej rezydencji. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że będzie mnie tu albo bardzo mało, albo bardzo dużo, w każdym razie bardzo bardzo.

Będą odgrzewane, ale smaczne kotlety. Będzie nowy tekst o Dziewczynce i drugi o Gestach, klują się. Mam w planie poznać kolejne dwie z kilku osób, dla których czasem jednak otwieram internet. Będą miodowniki, gęsi, kury, kaczki i indyki. Będzie sennie i ciepło. Będę się kokosić, mlaskać, pokrzykiwać, marszczyć brew i wkładać palce w ciasto. A Wy ze mną, chcąc nie chcąc.

Niniejszym spuszczam Grudzień ze smyczy.

TSM

P.S.: I żeby nikt mi nie zapomniał, że jest robótka!

7 uwag do wpisu “Grudzień.

  1. Komitet DezOrg łączy się w niepoprawności bożonarodzeniowej i mlaska w dziękczynieniu za tak pyszne słowa! Niech żyje grudzień! A z nim Robótka! ♥♥♥

  2. Mieszać, mlaskać, wąchać, polować, chować gdzie popadnie, wciągać w
    nozdrza zapach jodły,łuskać, odkurzać bombki i dekorować choinkę.O, tak Wszystko, byleby jej nie rozbierać. Czy u was w tej sprawie praca kolektywna czy tak jak u nas, losujecie, kto rozbiera? Pozdrawiam grudniowo.I niechże sypnie tym sniegiem poprawnie i zrobi zimę Stwórca….

  3. To ja poprosze, zeby Ciebie tu bardzo, bardzo duzo bylo; jednoczesnie zycze, zeby rodzinnie i odlotowo Wam czas plynal, wiec… nie wiem, jak to pogodzisz, ale w koncu to grudzien. Czas cudow.:-)

Skomentuj

