T11687

T11687. Taki dostałam numer z przydziału. Ani piękny, ani paskudny. Oczywiście skrycie (bardzo;>) marzę o dostaniu się do finałowej trzydziestki, może nawet w łikend ukradnę telefony rodzicom, ale szans wielkich nie mam. Po co więc w ogóle startuję? Bo jestem próżna;] Ale przede wszystkim przez Was – rozbisurmaniliście mnie. Orzę tu to swoje mikropoletko całkiem po swojemu, kontrowersji nie wzbudzam, na forach się nie wklejam, łokciami nie pcham, od rodziny i przyjaciół stronię, a ktoś tu jednak włazi raz czasem, do tego głaska. Byłam ciekawa, dla ilu jestem tak fajna, że aż warta złocisza z hakiem – chciałabym skończyć konkurs z trzema kulkami. To niedużo, wystarczy 51 smsów, minus moje dwa.

Oczywiście jeśli nie skończę, żył sobie nie poderżnę. Jestem królową racjonalizacji; stwierdzę po prostu, że jesteście zbyt ofowi na takie konkursy i kontestujecie dla idei. Leszka (?) sobie już mam doliczyć do puli, ktoś jeszcze?;>

***

Moje 1,23 PLN (to jest dopiero ładna liczba!), czasem zwielokrotnione do granic moich skromnych możliwości, wysyłam do:

boskiej – bo jest boska, of korz. A tak poważnie, bo jest – jakkolwiek by to nie brzmiało – autentycznie zaangażowana. To bardzo rzadkie. Nie zawsze się z nią zgadzam, ale nie mam poczucia, że muszę. To jeszcze rzadsze.

Bartka z Kartek – bo, jak już pisałam na fejsie, należy mu się jak psu miejsce w nogach. Dobry jest. Tyle.

Zuzoona – bo jest zdrową tkanką narodu;P

Dziulki – bo bardzo lubię ten tekst 🙂

Malviny Pe – choć ona pewnie mojego głosu nie potrzebuje, stoi za nią armia,

Krystyny – choć uważam, że powinna być w parentingach.

 

To jak, pomożecie?;>

TSM

3 uwagi do wpisu “T11687

  1. sms za sms, lajk za lajk 😀 A tak serio, to na Ciebie zagłosowałam zanim to przeczytałam, a na Zuzoona i Krystynę głosowałam zanim to było modne! I tekst zgłosiłam z podobnych powodów i też chciałabym 3 kulki, bo na finałową trzydziechę nawet nie liczę 🙂

Skomentuj

