Ogłoszenia duszpasterskie.

No to hej ho let’s go.

Primo, skórka się jeszcze zmieni, kafelki zostają raczej, choć może nie te, nie wiem jeszcze. Zostają, bo, sądząc po statystykach, skłaniają do czytania archiwalnych postów, a one lubią być czytane.

Secundo, pojawiła się na górze nowa zakładka, bardziej pewnie dla mnie niż dla Was, ale zapraszam. Wiecie, Junior jest przesłodki, czas szybko płynie, bla bla bla. Znacie to.

Tertio, najważniejsze. Blog dojrzewa, ma z pół roczku. Wpisał mi się w grafik. Spektakularnych sukcesów nie notuję, ale stabilny, powolny wzrost zainteresowania owszem. Ergo, ktoś to czyta. W miarę regularnie, racjonując mocno pochwały i słodycze;>, ale jednak. Czas więc najwyższy pozbyć się Juniora i Młodej. W sensie uwierają mnie jakoś. Junior był pierwszym, co mi przyszło do głowy, kiedy otwierałam TSM, i jakoś tak został, choć od początku nie bardzo było mi z nim po drodze, Młoda zła nie jest, ale ponieważ w końcu wymyśliłam satysfakcjonującego nowego Juniora, Młoda się dostosuje, taki los młodszych dzieci.

Od dziś będzie więc (o ile mi się nie odwidzi;>) Pierwszy i Druga. A może kiedyś pojawi się Trzecie.

Howgh.

Z takich mniej howgh, myślę nad Disqusem. Przeszkadzałby Wam?

TSM

*zdjęcie: plewiska.pl

7 uwag do wpisu “Ogłoszenia duszpasterskie.

Skomentuj

