Raport 0.

Jest dobry czas teraz. Jest czwartek, więc nie będzie, że od poniedziałku, jest trzeci, więc nie będzie, że od pierwszego.

Czas się wziąć za siebie.

Raporty będą miesięczne, ten jest zerowy, więc w sumie o niczym. Chciałabym, żeby były o tym, jak chudnę, wzmacniam mięśnie, kompletuję nowąlepszą garderobę, maluję paznokcie i regularnie reguluję siebie u kosmetyczki lub w kosmetyczce przynajmniej. Chciałabym, żeby motywowały, bo są jakoś publiczne. JA WIEM, że to jest potwornie lejm – stąd i zakładka nowa, lekko wstydliwa. Mocno babska w tym sensie, w jakim kobiecy nigdy nie będzie mój mężczyzna. Co zrobię. Zawsze potrzebowałam bata. Marchewki też, ale przede wszystkim bata. I zawsze piękna i zrobiona, w przeciwieństwie do bycia inteligentną i zabawną;>, bywałam bardzo z doskoku.

Jest i pretekst. W tej ciąży przytyłam 17 kilogramów. Dziś okazało się, że już ich nie mam. Bez osobistego trenera ciężarnych gwiazd i diety siedmiu przemian. W 24 dni. Karmienie piersią (w tym aspekcie przynajmniej) rulez:] Chcę więc utrzymać falę i stracić jeszcze te 13-15, które mi zbywają, szczególnie, że moja macica ponoć przypomina patchwork i wizja Trzeciego mocno oddaliła się w czasie, więc nie mam wymówki, że takie coroczne wahania wagi odbiją mi się na organizmie. Jakby cokolwiek, co robię, mogło się na nim jeszcze odbić;>

TSM

P.s.: Tak, taaaaaak, wiem, że to wszystko jest podwójnie lejm, biorąc pod uwagę poprzedni wpis, ale jak weszłam na wagę, nie mogłam się powstrzymać;P

*sugestywna grafika pochodzi z mamdziecko.interia.pl

4 uwagi do wpisu “Raport 0.

  1. Czyli powodzenia życzę i niesłabnącej motywacji 🙂 Przyznam, że na mnie nic nie działa – moje plany najlepiej się mają wtedy kiedy są zupełnie nieplanowane 😉 Ale i tak z uporem maniaka planuję 😉

  2. „W tej ciąży przytyłam 17 kilogramów. Dziś okazało się, że już ich nie mam. Bez osobistego trenera ciężarnych gwiazd i diety siedmiu przemian. W 24 dni.”

    Nie bierz tego osobiście, ale nienawidzimy cię.
    (To cytat z „Gotowych na wszystko”, jakby co 😉 )

Skomentuj

