Hello World.

Wylądowała o czasie.

Zawsze mnie bawił święty obyczaj podawania całemu światu wymiarów noworodków, kojarzy mi się z ważeniem bokserów przed walką. Ale raz, że jak święty, to święty, nie mnie oceniać, dwa, że może faktycznie coś w tej walce jest. Jeśli tak, Młoda przyszła na świat dobrze wyposażona. Waga 3740 g, długość 57 cm.

Powoli wykopuję się ze stosów ulotek, próbek i gazet dla mam, którymi zostałam obsypana w szpitalu, a których przy Juniorze mi nie dali. Przykro mi było wtedy, pamiętam, że takie niekomercyjne dziecko urodziłam, że nikt nie chce mu darować nawet tego minisłoiczka kaszki. Ale i nie wiadomo było, czy do tej kaszki dotrzyma. Młoda najwyraźniej rokuje lepiej, daj jej panie boże zdrowie.

Jutro zdejmą mi szwy. Tydzień w domu zdjął już zmęczenie. Nieprzespanych nocy jeszcze nie zaliczyłam.

Wracam.

TSM

3 uwagi do wpisu “Hello World.

Skomentuj

